Uvjeti korištenja

Službena web stranica trgovačkog društva VESTRA Savjetovanje d.o.o. (dalje u tekstu: VESTRA Savjetovanje d.o.o.) sa sjedištem u Zagrebu na adresi: Zagreb, Savska cesta 41, OIB: 20661238657.

Pristupom na našu web stranicu potvrđujete da ste pročitali, razumjeli i slažete se sa svim uvjetima povjerljivosti podataka i načinima korištenja. Vaši osobni podaci kao što su ime i prezime, adresa, telefonski broj ili e-mail adresa ne prikupljaju se pregledavanjem naše službene web stranice.

VESTRA Savjetovanje d.o.o. prikuplja podatke o gostima koji su potrebni za ispunjenje usluga koje pružamo i obvezujemo se zaštititi osobne podatke sadašnjih i budućih korisnika u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka („Narodne novine“, broj 103/03, 118/06, 41/08, 130/11, 106/12). Svi se podaci o gostima strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni u obavljanju svojih dužnosti. Svi zaposlenici Društva VESTRA Savjetovanje d.o.o. odgovorni su za poštivanje načela zaštite povjerljivosti.

Prije prikupljanja podataka gostiju, VESTRA Savjetovanje d.o.o. informira goste o načinu korištenja prikupljenih podataka i daje korisnicima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s liste koja se može koristiti za marketinške kampanje.

Ni pod kojim uvjetima nećemo bez vaše izravne suglasnosti prenijeti, prodati ili ustupiti osobne podatke gosta trećim stranama, osim u slučajevima u kojima bi se to zahtijevalo od nas na način i pod uvjetima utvrđenim posebnim zakonima.

Sva pitanja u vezi s obradom osobnih podataka, eventualne pritužbe, zahtjeve za brisanje, ažuriranje i ispravak osobnih podataka molimo uputiti prema službeniku za zaštitu osobnih podataka.

Zaštita osobnih podataka

Zakonom o zaštiti osobnih podataka ("Narodne novine", broj 103/03, 118/06, 41/08, 130/11, 106/12) uređuje se zaštita osobnih podataka o fizičkim osobama te nadzor nad prikupljanjem, obradom i korištenjem osobnih podataka u Republici Hrvatskoj. Svrha zaštite osobnih podataka je zaštita privatnog života i ostalih ljudskih prava i temeljnih sloboda u prikupljanju, obradi i korištenju osobnih podataka.

Zaštita osobnih podataka u Republici Hrvatskoj osigurana je svakoj fizičkoj osobi bez obzira na državljanstvo i prebivalište te neovisno o rasi, boji kože, spolu, jeziku, vjeri, političkom ili drugom uvjerenju, nacionalnom ili socijalnom podrijetlu, imovini, rođenju, naobrazbi, društvenom položaju ili drugim osobinama.

Člankom 18.a Zakona o zaštiti osobnih podataka propisano je da je voditelj zbirke koji zapošljava više od 20 radnika dužan imenovati službenika za zaštitu osobnih podataka i njegove službene kontakt podatke učiniti javnodostupnim na svojim web stranicama ili na drugi odgovarajući način.

Službenik za zaštitu osobnih podataka vodi brigu o zakonitosti obrade osobnih podataka i ostvarivanju prava na zaštitu osobnih podataka. Dužnosti službenika za zaštitu osobnih podataka propisane su člankom 18.a. stavkom 8. Zakona o zaštiti osobnih podataka, prema kojem službenik za zaštitu osobnih podataka vodi brigu o zakonitosti obrade osobnih podataka u smislu poštivanja odredbi Zakona o zaštiti osobnih podataka i ostalih propisa koji uređuju pitanja obrade osobnih podataka, upozorava voditelja zbirke osobnih podataka na nužnost primjene propisa o zaštiti osobnih podataka u slučajevima planiranja i radnji koje mogu imati utjecaj na pitanja privatnosti i zaštitu osobnih podataka, upoznaje sve osobe zaposlene u obradi osobnih podataka s njihovim zakonskim obvezama u svrhu zaštite osobnih podataka, brine o izvršavanju obveza iz članka 14. i 17. Zakona o zaštiti osobnih podataka, omogućava ostvarivanje prava ispitanika iz članka 19. i 20. zakona o zaštiti osobnih podataka, surađuje s Agencijom za zaštitu osobnih podataka u vezi s provedbom nadzora nad obradom osobnih podataka.

Službenik za zaštitu osobnih podataka dužan je čuvati povjerljivost svih informacija i podataka koje sazna u obavljanju svojih dužnosti, a ta obveza traje i nakon prestanka obavljanja dužnosti službenika za zaštitu osobnih podataka.


Politika upravljanja prigovorima klijenata


UVODNI DIO

Politikom upravljanja prigovorima klijenata VESTRA Savjetovanje d.o.o. uređena su opća načela i pravila upravljanja prigovorima klijenata, slijedeći pritom regulatorne zahtjeve, standarde i najbolju praksu.

Regulatorni okvir upravljanja prigovorima čine sljedeći temeljni propisi:

  • Zakon o zaštiti potrošača

  • Zakon o potrošačkom kreditiranju

  • Zakon o stambenom potrošačkom kreditiranju

  • Zakon o alternativnom rješavanju sporova

  • Smjernice Hrvatske narodne banke za rješavanje prigovora

  • Pripadajući podzakonski akti

Cilj politike je propisati postupanje po prigovorima svih klijenata VESTRA Savjetovanje d.o.o., definirati i povjeriti poslove rješavanja prigovora odgovornim osobama unutar VESTRA grupe, ovlastiti osobu za upravljanje procesom rješavanja prigovora, te definirati način odgovaranja, arhiviranja i izvješćivanja o zaprimljenim prigovorima.

POSTUPAK PODNOŠENJA PISANIH PRIGOVORA

Pisani prigovor može se podnijeti na jedan od sljedećih načina:

  • Osobno u uredu VESTRA Savjetovanje d.o.o.

  • Poštom na adresu: VESTRA Savjetovanje d.o.o., Savska cesta 41, 10 000Zagreb.

  • Putem elektroničke pošte na: info@vestra-savjetovanje.hr

MINIMALNI SADRŽAJ PRITUŽBE I PRIGOVORA

  • Ime i prezime (ako je podnositelj prigovora fizička osoba) odnosno naziv poduzeća/obrta (ako je podnositelj prigovora pravna osoba).

  • Detaljan opis događaja, situacije, odnosno okolnosti koje su dovele do nezadovoljstva klijenta i razloga za upućivanje pritužbe/prigovora.

  • Način na koji želite primiti odgovor na pritužbu/prigovor (adresa,e-mail adresa, telefaks)

Ukoliko je prigovor nepotpun ili isti ne razumijemo kontaktirat ćemoPodnositelja sa zamolbom da dopuni isti.

U slučaju da Podnositelj ne dopuni prigovor u roku od 15 dana VESTRA Savjetovanje d.o.o. smatrat će da je Podnositelj odustao od istog. Nepotpuni prigovor će se arhivirati uz zapisnik u kojem su navedene okolnosti zbog kojih nismo bili u mogućnosti odgovoriti na prigovor

VESTRA grupa neće razmatrati anonimne prigovore.

POSTUPAK RJEŠAVANJA PRIGOVORA

Ukoliko klijent podnese prigovor usmeno u uredu VESTRA Savjetovanje d.o.o., on će se pokušati riješiti odmah nakon iskazivanja istog. Ukoliko sporna situacija zbog koje je došlo do podnošenja prigovora/pritužbe nije moguće riješiti odmah u usmenom razgovoru, od klijenta će se zatražiti da prigovor/pritužbu podnese pismenim putem. Nakon zaprimanja prigovora/pritužbe, on će se proslijediti ovlaštenoj osobi za rješavanje prigovora unutar VESTRA savjetovanje d.o.o., koja će odmah po zaprimanju pristupiti razmatranju i rješavanju istog.

U slučaju da prigovor ne sadrži sve potrebne podatke za razmatranje i rješavanje istog, podnositelja prigovora će se zatražiti nadopuna istog te će se smatrati da mu je time odgovoreno na prigovor/pritužbu, a nakon dostavljanja potrebne dokumentacije/podataka, zakonski rok za rješavanje istog računat će se od tog trenutka.

VESTRA Savjetovanje d.o.o. će u pravilu dostaviti odgovor na prigovor/pritužbu na način na koji je isti dostavljen VESTRA grupi, odnosno na adresu koju je podnositelj naveo u prigovoru/pritužbi. Na pismeni prigovor/pritužbu VESTRA Savjetovanje d.o.o. će odgovoriti pisanim putem.

VESTRA Savjetovanje d.o.o. će se, u skladu s važećim zakonima i propisima, očitovati na prigovor u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora.

Ukoliko podnositelj prigovora iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan dostavljenim odgovorom, VESTRA Savjetovanje d.o.o. će ga u pisanom obliku informirati o svom stajalištu vezanom uz konkretan prigovor te ga izvijestiti o daljnjim mogućnostima koje mu stoje na raspolaganju:

  • Udruge za zaštitu potrošača ukoliko je podnositelj fizička osoba,

  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori,

  • Hrvatska narodna banka ili Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga kao regulatorna tijela.

EVIDENCIJA PRIGOVORA

Sva dokumentacija vezana za podnesene prigovore arhivira se u fizičkom obliku. Za upravljanje prigovorima odgovoran je direktor VESTRA Savjetovanje d.o.o.

Odgovorna osoba sastavlja periodična izvješća o pritužbama/prigovorima za potrebe izvještavanja prema HNB-u u skladu s člankom 309. Zakona o kreditnim institucijama.

Ova izmijenjena i dopunjena politika stupa na snagu 01.05.2019. godine.

Obrazac za podnošenje prigovora

Copyright ©2024 Vestra savjetovanje
Uvjeti korištenja

Izrada i hosting - Smart-Pixel.hr